Սովորողի գնահատում

Սովորողի անուն ազգանուն – Վահագն Հովհաննիսյան, բլոգի հղում

Դպրոց-Արևմտյան դպրոց, դասարան 3.2 դասարան

Բլոգը բացվել է.՝ Իմ բլոգը բացվել է երկրորդ դասարանում, առցանց ուսուցման ժամանակ։Սովորել ենք բլոգ վարել համագործակցային դասերի ժամանակ: Արևելյան դպրոցի երրորդ դասարանցիներն են մեզ սովորեցրել բլոգավարություն։  Իմ բլոգում ես տեղադրում եմ իմ մաթեմատիկական, մայրենի,  ռուսերենի, անգլերենի առաջադրանքները, տնայինները և աշխատանքները։ Բլոգում եմ հրապարակում իմ ստեղծագործությունները, իմ նկարները։

Ընտրությամբ գործունեություն՝ Ես այս տարի ընտրել եմ բանավոր մաթեմատիկա, որ ավելի զարգացնեմ իմ տրամաբանությունը։ Լուծում ենք հետաքրքիր խնդիրներ, ռեբուսներ, օրինաչափություններ։

Լրացուցիչ կրթություն՝ Ես հաճախում եմ ռոբոտաշինություն՝ IQ CENTER -ում։ Այնտեղ մենք ռոբոտներ ենք պատրաստում, տարբեր լեգոներով, մեխանիզմներով։

Մասնակցել եմ՝ /նշել ամիսներով/ 4 ամիս

Ես հավեսով եմ մասնակցում բոլոր ֆլեշմոբերին։ Ամենահաճույքովը կատարում եմ անգլերենի ֆլեշմոբերը։

Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝ 4
Մայրենիի ֆլեշմոբ՝ 3
Ռուսերենի ֆլեշմոբ՝ 4
Անգլերենի ֆլեշմոբ՝ 4
Շախմատի ֆլեշմոբ՝ 1
Սեպտեմբեր ամսից յուրացրած ծրագրեր՝

Մենք սովորել ենք աշխատել Microsoft Teams Outlook, Word, edublogs.org ծրագրերով։ Ես հիմա ավելի հմուտ եմ դարձել ու լավ եմ տիրապետում իմ էլեկտրոնային փոստին։

Իմ բլոգի բաժիններ՝ Մայրենի, մաթեմատիկա, Ուսումնական ճամփորդություն, ռուսերեն, անգլերեն, իմ ստեղծագործություններ։

Մասնակցել եմ՝ բոլոր ֆլեշմոբերին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *